Put medijske pismenosti možda nije lakši put, ali je svakako bolji. Danas kada se suočavamo sa sve većim brojim informacija, sve je bitnije moći razlikovati pouzdane od nepouzdanih - ne možemo očekivati da će netko taj posao odraditi za nas, već moramo biti sposobni samostalno to procijeniti, koliko god da je teško! Upravo zato donosimo kratki video u kojemu je taj put razlomljen u nekoliko jasnih koraka, bez kojih je ponekad teško razlikovati pouzdane od nepouzdanih informacija.
Što smo medijski pismeniji, to bolje možemo rasuđivati pouzdanost informacija, a kako osnažiti svoju medijsku pismenost kroz pet jednostavnih koraka saznajte u videu Kiwi produkcije!
Video Kiwi produkcije je nastao u sklopu projekta Pro-fact, koji istraživanjem, podizanjem svijesti i jačanjem kapaciteta sveobuhvatno pristupa društvenom, političkom i zdravstvenom problemu širenja COVID-19 dezinformacijskih kampanja, a provode ga zajedno Gong, Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Dubrovniku, Fakultet Elektrotehnike i Računarstva, Faktograf.hr sa suradnicama Hrvatsko novinarsko društvo (HND) i Sindikat novinara Hrvatske (SNH).